دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید

مربی تیم ملی والیبال ایران درگذشت

مربی جوان و خوش اخلاق والیبال ایران دارفانی را وداع گفت.


حسین معدنی، سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران که به دلیل گرفتگی مجرای صفرا چند روزی در بیمارستان بستری بود، دار فانی را وداع گفت. کاپیتان سابق و خوش اخلاق تیم ملی والیبال ایران چندی پیش به دلیل گرفتگی مجرای صفرا دچار دل‌درد شد که بعد از مراجعه به بیمارستان، پزشکان متوجه شدند که توده‌ای راه مجرا را بسته و با قرار دادن یک لوله مجرا را باز کردند. از عوارض این عمل، التهاب پانکراس بود که حسین معدنی با این مشکل مواجه شد. این التهاب به ریه هم سرایت کرد و باعث اختلال کار ریه شد؛ به طوری که سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران فقط با دستگاه تنفسی قادر به تنفس بود، اما سرانجام و درحالی که پزشکان و نزدیکان وی از بهبود حال او خبر می دادند، در سن 41 سالگی درگذشت و در تاریخ جاودانه شد.حسین معدنی متولد اردیبهشت 1352 و سرمربی سابق تیم ملی والیبال مردان ایران بود. او در سال‌های 1366 تا 1373 عضو تیم ملی والیبال ایران بود. حسین معدنی مدرک مهندسی شیمی داشت؛ او در رده ملی سرمربیگری تیم‌های ملی بزرگسالان، تیم ملی ب و نوجوانان را بر عهده داشت. معدنی ایران را به جمع تیم‌های حاضر در مسابقه‌های قهرمانی جهان ایتالیا رساند و پس از آن دستیار خولیو ولاسکو و اسلوبودان کواچ شد. وی مدتی هم سرمربی تیم والیبال دانشجویان ایران بود. معدنی سرمربیگری تیم‌های باشگاهی مانند داماش گیلان، پیکان، شهرداری تبریز و باریج اسانس کاشان را هم برعهده داشت.
درخشش در لیگ جهانی والیبال 2014 همراه با تیم ملی آخرین افتخار ورزشی وی در دوران حیاتش بود، هرچند که درگیری با این بیماری ناگهانی مجال همراهی تیم ایران در مرحله نهایی این رقابت ها را از وی سلب کرد.ورزش سه این ضایعه را به خانواده آن مرحوم و جامعه والیبال تسلیت عرض می‌کند.

بهترین های لیگ جهانی 2014

بهترین دریافت کننده: تیلور ساندر از آمریکا و لوکارلی از برزیل

بهترین مدافع: دیوید لی از آمریکا و لوکاس از برزیل

بهترین لیبرو: سالواتروه روسینی از ایتالیا

بهترین پاسور: سعید معروف از ایران

بهترین اسپکر: والاس دسوزا از برزیل

ارزشمندترین بازیکن: تیلور ساندر از آمریکا

زایتسف تا ۴۱ سالگی بازی می کند

ستاره روسی الاصل تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: مانند پدرش قصد دارد تا 41 سالگی والیبال خود را ادامه دهد.

ایوان زایتسف که به بازی در سری A ایتالیا پایان داد و با پیوستن به تیم دینامو موسکو بازی باشگاهی را در سرزمین پدری خود ادامه خواهد داد از تصمیم خود ابراز خوشحالی کرده و مدعی شد با زندگی سالم خود می‌خواهد مثل پدرش تا 41 سالگی به بازی والیبال ادامه دهد.

زایتسف که به مرز 25 سالگی رسیده است توانایی بالای خود را از پدر و مادرش به ارث برده است. مادر او ایرینا پوزدنیاکووا شناگر بود و پدرش ویاچسلاو زایتسف هم از اسطوره‌های والیبال شوروی سابق به حساب می‌آید. پدرش قهرمان المپیک 1980، قهرمان جهان در سال 1978 و 1982 و دارای هفت عنوان قهرمانی اروپا در کارنامه خود است.

زایتسف در ابتدای کار قصد داشت به ورزش هاکی روی یخ بپردازد ولی پدرش او را به والیبال برد تا به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل شود.

درآمد والیبال ایران از لیگ جهانی


تیم ملی والیبال ایران در دومین حضور خود در رقابتهای لیگ جهانی درخشش فوق العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت و توانست به مرحله نهایی این مسابقات راه یابد. تیم ایران که در دسته یک این رقابتها و در بین هشت تیم برتر دنیا قرار گرفته بود در این مرحله نیز خود را به جمع چهار تیم برتر لیگ جهانی رساند و در نهایت با دو باخت غیرمنتظره برابر آمریکا و ایتالیا در رده چهارم قرار گرفت.

پیروزی‌های تیم ملی والیبال در این مسابقات پاداش‌های نقدی را نیز به دنبال داشت. امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال در گفتگو با خبرنگار مهر این مبلغ را حدود ۲۰۰ هزار دلار عنوان کرد که البته در کنار پاداش‌های انفرادی این مبلغ افزایش خواهد یافت.

سال گذشته تیم ملی والیبال ایران به دلیل بدهی ۲۵۰ هزار دلاری صدا و سیمای ایران به فدراسیون جهانی والیبال برای دریافت پاداش خود دچار مشکل شده بود که مدت زیادی طول کشید تا این مشکل حل شود.